دوستان عزیزچنانچه به نرم افزار یا بازی یا کتاب خلاصه هر چی که نیاز داشتید در قسمت ارسال نظر اعلام کنید تا برای دانلود شما عزیزان فراهم کنیم welcom to my weblog(peyman ebrahimi ahmad abad

دانلود فیلم,آهنگ,نرم افزار,بازی,عکس,کتاب آموزشی
دانلود فیلم,آهنگ,نرم افزار,بازی,عکس,کتاب آموزشی
Today news

كريمي در گفت‌وگو با ما نيز در مورد اين قضيه توضيح مي‌دهد تا خيال هواداران پرسپوليس را از احتمال جدايي‌اش از جمع سرخ‌ها راحت كند: من خودم را پرسپوليسي مي‌دانم و هواداران پرسپوليس هم هميشه نسبت به من لطف و محبت داشته‌اند. من فعلا شرايط خوبي دارم و فقط روي اين تمركز مي‌كنم كه ان‌شاءا... ‌از سد الاتحاد بگذريم. در مورد ماندن در پرسپوليس هم بايد با مسوولان باشگاه و مربيان تيم صحبت كنم. اين طور نيست كه من بخواهم بمانم و همه چيز حل شود. بايد صحبت كنيم و به توافق برسيم. اما اگر مشكل خاصي نباشد و هر دو طرف به توافق برسند من در پرسپوليس مي‌مانم.
جادوگر محبوب سرخ‌ها كه اين روزها سرحال به نظر مي‌رسد، با توجه به آمادگي خوب بدني‌اش و دعوت دوباره كرش مي‌كوشد تا در تيم ملي هم مثل ‌پرسپوليس مفيد و موثر باشد: فعلا به خداحافظي و اينجور چيزها فكر نمي‌كنم. احساس مي‌كنم كه از لحاظ شرايط در وضعيت بهتري هستم. خودم اين را مي‌دانم كه تا چه زماني مي‌توانم بازي كنم و اگر روزي احساس كنم كه سطح فني‌ام پايين آمده كفش‌هايم را آويزان مي‌كنم و مي‌روم. ولي الان شرايطم خوب است. آنقدر خوب كه به جام جهاني 2014 برزيل فكر مي‌كنم و دوست دارم كه آن جام جهاني كابوس‌وار آلمان را فراموش كنم.
در حالي كه جادوگر تلاش مي‌كرد تا پيش از ديدار الاتحاد در گفت‌وگو با رسانه‌ها نشان دهد كه با پرسپوليس است و همه چيز در اين باشگاه با آرامش سپري مي‌شود، مديرعامل سرخ‌ها هم دست به كار شد و با آغوش باز از جادوگر استقبال كرد. رويانيان كه مي‌داند قرارداد كريمي با پرسپوليس به پايان رسيده آنقدر از او مطمئن است كه حتي توقع دارد پيشنهادهاي مربوط به جادوگر با پرسپوليس در ميان گذاشته شود: فعلا كه هيچ پيشنهادي از سوي باشگاه‌هاي اماراتي يا آمريكايي در مورد علي كريمي به ما اعلام نشده ولي اين را بدانيد كه خود ما مشتري پروپاقرص كريمي هستيم. مطمئن باشيد كه ما در اين رقابت‌ها كم نمي‌آوريم و اين خود كريمي است كه بايد باشگاه آينده‌اش را انتخاب كند.
با توجه به صحبت‌هاي رويانيان و چراغ سبز كريمي احتمال مي‌رود كه سردار و جادوگر در دوبي به توافق نهايي برسند.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





ارسال در تاريخ 2 / 3 / 1391برچسب:, توسط پیمان ابراهیمی

<